A late letter.

3:27:00 PM




This should be update by last month. LOLs. 
I keep delay and delay until now.
I'm not lazy now because I'm bored.
I should find something to do as update my .

This post should be update about my work moment.
I can say that many people know that this time is my first time work.
It is a must to post about it. Lol.
I was working at Sunway Pyramid.
As a promoter promoting Mascara (Make Up) one.
The latest mascara of Maybeline.
I can say that Maybeline is a Malay brand.
So freaking lots of malay buy my stock.
Wohhoo, so freaking less my style (chinese).
Hahaha..
I worked for 6 days only.
Which was only Friday until Sunday.
And I'm freaking tired of standing within these 6 days.
Pheww, luckily it's over for me.
And I'm now thinking wanna continue working or stop for all?
Because you know? I'm princess. DUH
For princess, how can she tahan for so long of standing whole day?
Its quite fun, I met new friends.
I learnt a lot of things that I dint learn in the school before.
Also, I gain experience of working.
This brings a lot of advantages. BUT..
I'm still not interesting in working. 
TIRED. (my description)

Well, it's long story of my work and I gotta stop here.
Otherwise, It will be boring for this post.

After the last day of work,
I start my work of nails again. Teehee.
I colored my nails' color pink.
Actually I wanted to put it Red but too scary so I changed my mind.
Of course, I'm still using fake nails.
I don't like apply on my real nails.
because it hurts my nails a lot if I everytime apply on it.
ITS TRUE, believe me


My left hand. *without thumb*


My right hand. *ofcourse*


People said that it doesnt look like fake nails. Really???
*One of my finger nail design*


Another one and another finger and another nail.

How was it ? 
Pink suite me right?
But I'm going to give up my favourite color.
I dont wanna like pink anymore..
*No Why*
But..
I prefer colourful mahh!
Which means currently I like all colors

           

And lets start a Chinese New Year post here.

好想用华文来报报我的新年感想及过程。。
我们是华人嘛所以我们必须常用华文哦。。

来看看我的除夕!
我和我家人一起到外面享用我们的团圆饭。。
我们是吃午餐的哦!!
晚餐在家吃啦!哈哈~
我们到一家酒家吃团圆饭,那是我爸的朋友开的噢!
在Chow Yang的。。(Malaysia)
我们有21个人头哦!
多吧?其实是我爸跟我妈的家人加起来啦!
其实还有更多可是他们每年都不和我们一起吃的,
因为他们都自己的家庭了啦!
我还蛮无聊的。。
然后阿姨带我们三姐妹一起看电影!
我看了笑着回家!
这电影蛮OK啦!


好啦,我的除夕就是只有这样。。


Me and My SIS.


我们逛街试的衣服!在TC Mall的Nichii.
我看中的衣服超贵的,连自己都舍不得买下手了啦!



我的初一啊。。。
还长的故事似的。。
我和家人先在家等我小妹从庙回来。。
你说啊,我小妹多么的幸福啊?
她每一年的红包都比我和姐多。。
然后我们到Wendy姨的男朋友家去贺年咯!
他们每年都有的咯,他们都会请些人来做印度餐的Buffet.
我们最喜欢吃的就是他们的Tosei。。
那很像RotiCanai的可是他们的比较大片的,所以叫Tosei咯!
我不太会怎么拼啦!
过后享用完了,我们到外婆家去。。
那红包啊~~
到晚上。。我和外婆他们一起吃晚餐了。


穿着我最喜欢的新衣~~


然后我的初二啦!
我。。
想不起啦!
吖!想起了!
我们去接外婆和表妹到我们的家。。
因为舅舅们都回家乡了所以留了外婆一人在家。。
还有表妹怕回家乡因为之前在那儿摔倒了!
哈哈!这应该是恐惧症吧?
然后到姨妈那里还有表阿姨的家。。
探望他们。。我也不知道我有那么多的表阿姨。。
还有我的表表表。。。妹,哥和姐。。
哈哈哈!!
太复杂了啦!也太多亲戚了吧?!
我嫲嫲也邀请了堂姐,姑姑,外婆一起到我家去吃晚餐!
吃完了。。我们有赌博了!
哇呀!我不想赌了啦!
在姑姑家时都赢他的但是在我家时都输的叻!!
其实只输了一块钱啦!
哈哈哈!被窝诈到了吧!!
然后原本想载外婆他们回家去可是后来我们又载他们到我爸家去。。
过夜啦!
所以我们也一起到那里过夜咯!!


白蕾丝的套衣。。


初三了吗?
对,就是!我有要想了。。
初三比较闲啦,没到哪去。。
在家看戏剧而已。。
早上吃板面,使妈妈做的哦!
原本想叫些朋友一起来我家的!
可是朋友们都不是那么得空啦!
然后晚餐妈妈做煮的。。
一天就过了!
闷透了!

初四了。。
一大早,外婆他们回家了!
我醒来的时候,妈妈在煲粥!
我们的早餐哦!
然后又看戏。。
不久中午了,妈妈带我和妹到Ikea去买家具!
我和妹妹的书桌啦!
买了,可是。。我和妈在搬吔!
超重呢!!
然后我们搬回家。。晚上爸和妈一起装!
晚上晚餐我们到巴生去庆祝外婆的生日!
又是20人!哈哈!


可爱流行的打扮哦!!

然后的。。我不说了!
STOP!

Thats all for Thursday to Sunday.
Monday went to somewhere with sister dont wanna mention here. 

You Might Also Like

0 comments